First Times To Remember Forever...

You may feel jaded over the years and may have forgotten the defining moments in your life that has brought you this far....here is a jog down memory lane......

Sunday, May 24, 2009

Love Happiness Friend


Alooo everybody..

I juz wake up hehheehe....such a wonderfull morning outside..

uaarggghhh..sedapnye mengliat kan...plan nak gi jogging but tak larat ler...lately ni rase letih semacam...coz i dah start packing brg to move out..hehehe..to our mahligai indah....

Yeahhh..no entry about it yet kan???tak pe nanti i update lagi....

Yesterday,i spent about half of my day with my old fren...My dear firdaus demam so dia tak dapat teman i jalan2 :(

My dear fren>>>Puan Aida...5 years married lady,bt still fit macam anak dara tau..sori no picture of her!lupe lar nak snap her pic.

Anyway she 7 months preggy of twin baby tau...i'm so excited sgt2,macam i plak tg preggy...

She chomel aje..but her stomach dah membuncit,happy tu mmg happy dia kater..tapi still nervous when imagane cammane nak deliver anak kembar ni...

Gender of baby tak sure lagi..baby hiding ler..malu2...but for my firasat..hahahhaa...BABY PINK!!!conferm lah aida...baby gurl nyer...If she read this blog,congrats tu u ok!!!


I dok ralit tgk her stomach..sampai one time tu nampak her perut gerak2 tau..she relax jer..

I yg macam ntah ape2...baby tu moving2 sampai nampak kat luar bju tau...hehehehe i'm still excited sampai ari ni..teruk tul lah i...

I usha2 dia cam ne leh dpt baby twin....hehehehe..Actually,dia pun tak plan ape2..tup..tup..mabuk macam sakan n for her doctor also pelik tu yg wat details check up....n


the result....found out ade two babies inside her womb...she so lucky!!!!


Anyway,maybe cause of genetic jgak..her husband side ader twins...


Emm,i ingat2 for my family history...My father side ade lah...my sepupu....hehehhe...


Dengan perut dia yg big tu..dia teman i shopping..tak shoping ape pun just few pairs of me..




Due my foot is giant size (Size 8 or 9)...hehhehe...for the safe side..better i beli kasut sendiri...just incase i rase nak pakai kasut sendiri so leh lar pakai ;) ...i tak suka kalut2 last minute...

satu tu i will use for gi werk lar....just simple design..In white and gold color...uuuuikk...like it so much!!!Can use also for dinner or function kelak...
Price pun not bad...now everywhere ade sale...so good
time to shop...Alhamdulliah save duit i,ooowwww tak...duit firdaus..hehhehhe


I did survey Amin Jauhary boutique..but the price not for me lah....beside that he need time to customade it...2 weeks tak cukup dik oiiii....


I'm flexy type...so decided beli yg ready made jer...Price still ok n important affordable..must remember Money still need to keep for my n our future life...masih jauh lagi perjalanan hidup saya n firdaus kelak ;)


Shopping bag!!

Gold col. shoe....

White is alwitz my faveret kaler...

Unexpected purchased..Me nak guna utk gi werk...



My new shoe collection....

*Got to go....me kena continue packing barang..coz kalau dah hari berkerja mmg tak layan ler nak wat keje2 ni ;)

* To my dear Firdaus...makan ubat yer..Me luv u so much!!!

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker