First Times To Remember Forever...

You may feel jaded over the years and may have forgotten the defining moments in your life that has brought you this far....here is a jog down memory lane......

Tuesday, February 01, 2011

Kelazatan chenta....


"Ishhh..kenapa awak susah2 belikan saya kek ni?
Dah tua tua ni..tak payah ler...."
~ sempat gak dia menjeling kat kotak kek tu..he he i tau dia suka :))
Tu ler ayat hubby bila i belikan dia kek..he he..
Yang pasti memang terpancar ler kegembiraan di muka dia...ngeeee
Alhamdulillah, kami berpeluang lagi untuk meraikan nya bersama buat 
kesekian kali...

Normally kalau kami di darat...dapat lah buat pulut kuning dan bubur merah/putih
sekali....
Tapi di sebabkan kali ni kami berada di kapal..so kek dari pekan Bintulu ni lah
yg menjadi santapan kami...
Teringin jugak nak makan kek dari Secret Recipe ke kan..tapi kat pekan Bintulu
tu mana ler ada...Ni lah kedai kek yang paling canggih kat situ..he he


Nyummy...


Kebetulan hari tu adalah port day...sedia maklum ini adalah hari sibuk dia....
Terpaksa lah 'curi curi' masa Mr. Cargo a.k.a my hubby untuk potong kek...
^_________^
Lepas tu macam biasa ler..harus bawak turun lounge untuk di jamu pada
anak anak kapal yang lain.....tak rugi beli kek ni...sedap!! memang licin ler
lepas tu...



Outfit keje..he he..maklum ler waktu keje...




Happy Birthday...I love You....




Buat hubby....
Insan yang penuh dengan cinta dan sayang....

Selamat Hari Lahir....
Semoga dipanjangkan umur,diberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang penuh keberkatan...
Moga saya mampu membuat awak tersenyum dan tertawa selalu..

* Terima kasih Tuhan kerana Kau jadikan dia untukku..
   Terima kasih hubby kerana hadirmu begitu membahagiakanku...




9 comments:

Cik Qina said...

sweet...~ =)

DianaFirdaus said...

Cik Qina,
He he..maklum ler..dah malam2 ni..
mood jiwang ler..

tinie & thahir said...

Happy Birthday to ur Hubby..;-)
Sedapnya cake tu...

Cik Qina said...

hihihi... harus la mood jiwang kalo hubby jaoh kan... rindu selalu.. =)

zoe said...

so sweet!! semoga berkekalan sampai bila2 :)

MrS KeNey said...

romantic! i like...;)

DianaFirdaus said...

Tinie,
Thanks ye :)
Alhamdulillah sedap...licau licau geng kapal makan....

DianaFirdaus said...

Zoe,
Hi hi Kak dee tgh layan perasaan tu..
Ngeeee....
Aminn..moga semuanya dipermudahkan oleh - Nya...

DianaFirdaus said...

Mrs Keney,
Romantik ka?he he..baru2 ni jer..Mr.hubby lagi romantikkkkk :))