First Times To Remember Forever...

You may feel jaded over the years and may have forgotten the defining moments in your life that has brought you this far....here is a jog down memory lane......

Saturday, January 17, 2009

Tinggi Di Awan....Awan Dania ~ Lepak DAy...

I'm here again...

Venue: At my sis house - ShaH Alam
Wake up with smiling...Plan nak habis kan weekend ni ngan lelepak
jer...As usual i'll spend my weekend time wiz my sis..
And the best things is ~ my lovely fiancee pun ader kat Bintulu anchorage...
Senyop jer dia tengah bz wat keje rasernyr..
ye lar tengah cuci dapur or mop lantai kot :p


We'all plan nak memasak ari ni...We all ker?ntah2 dia jer kot yang memasak..
HUhUuhuuu..I tolong tengok n menyibuk jer kat dapur..hahhh..tolong makan
sekali...Today menu is 'Bi hun Sup' musti masyoookk ow...
My sister masak sedap giler..sure nanti bertambah makan...
Hehehehe...
Daaaaa...need to upgrade my blog lagi ni...


Last minute tukar idea..we all masak lemak cili api...









No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker